GENEL NİTELİKLER
Depo ve Lojistik Yöneticisi
Tekstil ve hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren firmamızın Operasyonlar
Direktörlüğü’nde görevlendirmek üzere “Depo ve Lojistik Yöneticisi” aramaktayız.
•Üniversitelerin ilgili bölümlerinden lisans veya ön lisans diplomasına sahip (Tercihen, iktisat, işletme, çalışma ekonomisi vb.
•Depo ve Lojistik ile ilgili işlerde en az 5 yıl tecrübeli
•Yenilikçi, araştırmayı seven ve vizyon sahibi,
•Ekip çalışmasına yatkın ve kendisini ifade edebilen,
•Analitik düşünme yeteneği gelişmiş,
•Planlama ve organizasyon becerisi gelişmiş, takipçi, sonuç odaklı olan,
•Dinamik, güçlü iletişim becerilerine ve temsil yeteneğine sahip ve sorumluluk alabilen
•MS Office uygulamalarını etkin kullanabilen,
•Tercihen NETSİS tecrübesi olan veya ERP uygulamalarını bilen,
•Erkek adaylar için Askerlik hizmetini tamamlamış,
•Tercihen İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden.
İŞ TANIMI
•Şirket depolarının verimlilik ve etkinlik esaslarına göre düzenlenmesini ve yönetilmesini izlemek ve gerekli yönlendirmeleri yapmak,
•Yurt içi ve yurt dışı nakliye işlerinin diğer birimlerle koordineli bir şekilde planlamasını yapmak,
•Ürünlerin müşterilere güvenli bir şekilde ulaştırılmasını organize etmek,
•Yurt içi ve İhracata konu ürünlerin müşterilere güvenli bir şekilde ulaştırılması için Deniz, Kara ve Tren taşımacılığı yapan firmalar ile irtibatı sağlamak, görüşmeler ve anlaşmalar yaparak nakliye işlerini organize etmek,
•Şirketin satın alma faaliyetleri ile ilgili nakliye anlaşmaları ve işlemlerini yürütmek,
•Tüm birimler nezdinde yürütülmesi gereken nakliye işlemlerinin koordinasyonunu sağlamak,
•Depoya ait görevlerin yerine getirilmesini ve depolama işlemlerinin sağlıklı bir şekilde yürütülmesini sağlamak ve gözetmek,
•Depodan gerçekleştirilecek sevkiyat işlemlerini takip etmek,
•Verilen temrinler çerçevesinde siparişin zamanında ulaşmasını sağlayacak önlemleri almak,
•Nakliye İşlemleri ile ilgili ERP sistemi üzerinde veri girişlerini sağlamak,
•Kendisine bağlı birimlerle diğer birimler arasındaki eşgüdümü sağlamak,
•Kendine bağlı birim yöneticilerini sevk ve idare etmek,
•Tüm bu süreçlerin sonuçlanması ve izlenebilmesi için yapılan çalışmaların analiz edilmesi ve raporlanması faaliyetlerini yerine getirmek.
GENEL NİTELİKLER
•Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
•Dış Ticaret satış, operasyon ve iş takibinde en az 3 yıl tecrübeli,
•Satış, müşteri odaklılık, müşteri ilişkileri yönetimi, satış sonrası iletişim, satış analizi vb konularda bilgi sahibi, dışa dönük ve iletişi kuvvetli,
•Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) uygulamalarına hâkim,
•Maliyetlendirme ve bütçeleme konularında bilgi sahibi,
•İyi düzeyde İngilizce bilen,
•Erkek adaylarda askerlik görevini tamamlamış,
•Satış ve Müşteri İlişkileri Uzmanlığı konusunda deneyimli,
GÖREV TANIMI
•Markalı ürünlerin satış ve ihracat operasyon faaliyetlerini yönetmek,
•Yapılan satışların ödeme takibi ve tahsilat süreçlerini yönetmek,
•Mevcut ve potansiyel müşteriler ile gerekli satış öncesi ve sonrası iletişim faaliyetlerini yönetmek ve denetlemek,
•İştirak edilen yurtdışı fuarlara gerekli lojistik destekleri vermek, yurtiçi ve yurt dışı teşvik süreçlerini takip etmek,
•Alınan siparişlerin ilgili üretim birimlerine aktarımı sağlamak ve takip etmek,
•Satışı yapılan markalı ürünler nezdinde güncel piyasa/ürün/satış analizleri konusunda pazarlama birimine destek olmak,
GENEL NİTELİKLER
İş Elbiseleri sektöründe faaliyet gösterecek şirketimiz için "SATIŞ PAZARLAMA ELEMANI" pozisyonunda aşağıdaki kriterlere uygun çalışma arkadaşı aramaktayız.
•Tercihen İş Elbiseleri sektöründe satış deneyimi olan,
•Satış potansiyeli yaratmaya yönelik sürekli yeni fırsatlar geliştirecek,
•İyi derecede Microsoft Office programları kullanabilen, Raporlama Yapabilecek
•En az Lise mezunu,
•İnsan ilişkilerinde başarılı ve iletişim becerisi yüksek,
•Takım çalışmasına yatkın,
•Stratejik ve Analitik düşünebilen,
•Öğrenmeye, gelişmeye istekli, yaratıcı ve tutkulu,
•Dış görünüşüne özen gösteren, diksiyonu düzgün ve ikna kabiliyeti yüksek,
•Aktif araç kullanabilen ve seyahat engeli olmayan,
•Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
•İstanbul Anadolu Yakasında ikamet eden ya da edebilecek olan.
İŞ TANIMI
•Potansiyel müşteri/tüketici ve pazar imkânlarını araştırmak,
•Satış stratejileri ve prensipleri doğrultusunda ürün satışı gerçekleştirmek,
•Mevcut müşteri portföyünü korumak ve müşteri portföyünü geliştirerek satış hızını arttırmak,
•Müşterilerden gelen satın alma taleplerini değerlendirmek özel fiyat çalışmalarında bulunmak ve müşteriye teklif vermek,
•Satış konusunda ve piyasa satışı sonrası müşteri memnuniyetini takip etmek,
•Müşteri ve sonuç odaklı ziyaretler gerçekleştirmek,
GENEL NİTELİKLER
Satış Yöneticisi
Tekstil ve hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren firmamızın Ulusal Marka Direktörlüğü’nde görevlendirmek üzere “Satış Yöneticisi” aramaktayız.
·Üniversitelerin ilgili bölümlerinden lisans veya ön lisans diplomasına sahip (Tercihen, iktisat, işletme, pazarlama yönetimi, çalışma ekonomisi vb.
·Satış ile ilgili işlerde en az 4 yıl tecrübeli
·Yenilikçi, araştırmayı seven ve vizyon sahibi,
·Ekip çalışmasına yatkın ve kendisini ifade edebilen,
·Analitik düşünme yeteneği gelişmiş,
·Planlama ve organizasyon becerisi gelişmiş, takipçi, sonuç odaklı olan,
·Dinamik, güçlü iletişim becerilerine ve temsil yeteneğine sahip ve sorumluluk alabilen
·MS Office uygulamalarını etkin kullanabilen,
·Tercihen NETSİS tecrübesi olan veya ERP uygulamalarını bilen,
·Askerlik hizmetini tamamlamış,
·Tercihen İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden.
·Pazarlama ve Saha Tecrübesi olan, İç piyasa Satış konusun da en az 5 yıl tecrübesi olan
·Satış Litaratörü hazırlama konusun da tecrübeli
·İngilizce bilen (İkinci dil tercih sebebidir)
İŞ TANIMI
·Ulusal markalar özelinde mevcut müşteri kurumlarla ilişkileri yönetmek, geliştirmek ve ölçümlemek,
·Müşteriler ile firma arasındaki ziyaretleri, fuar organizasyonları ve promosyonel faaliyetleri yönetmek,
·Müşteri tekliflerini hazırlamak ve müşteriye göndererek takibini yapmak,
·Anlaşma durumunda sözleşmelerinin oluşturulmasını sağlamak ve takibini yapmak
·Ulusal markalar özelinde satış ağını genişletme çalışmalarını planlamak ve uygulamak,
·Sektöründeki rakip markaların faaliyetlerini takip etmek, analiz etmek ve raporlamak,
·Müşteri ihtiyacı doğrultusunda yeni ürün geliştirme çalışmalarına katkıda bulunmak,
·Tüm bu süreçlerin sonuçlanması ve izlenebilmesi için yapılan çalışmaların analiz edilmesi ve raporlanması faaliyetlerini yerine getirmek.